حاشیه

معرفی فیلم سالت- Salt

معرفی فیلم سالت- Salt

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معرفی فیلم سالت- Salt

نام فیلم: سالت- Salt

ژانر: اکشن، مهیج و جاسوسی

سال انتشار : ۲۰۱۰

کارگردانی: فیلیپ نویس

نویسندگی: کورت ویمر

کشور سازنده: آمریکا

امتیاز (imdb) : ۶/۵ از ۱۰

 

 

 

خلاصه فیلم

اِوِلین سالت که در سازمان سیا آمریکا کار می کند، در واقع عضو یک گروه تروریستی ست. گروهی که از بچگی زیر دستان مردی که افکار افراطی دارد، پرورش می یابند تا به قول خودشان برای نجات دنیا آماده شوند. او ماموریت دارد رئیس جمهور روسیه را هنگام شرکت در مراسمی در آمریکا بکشد تا اینگونه سران قدرت به جان هم بیفتند و دنیا در آتش جنگ و نابودی فرو برود …

 

 

 

درباره فیلم

 

اولین نکته ای که باید درباره فیلم ” سالت ” دانست این است که در آغاز ساخت فیلم ، فیلمنامه این فیلم برای حضور یک مرد در نقش اصلی نوشته شده بود و قرار هم بود ” تام کروز ” نقش اصلی را بر عهده بگیرد اما بعد از سبک و سنگینی که کردند! تشخیص دادند که بهتر است یک زن در نقش اصلی حضور داشته باشد و به این ترتیب بصورت خیلی اتفاقی پای ” آنجلینا جولی ” به این پروژه باز شد.

 

فيلم براي سرگرمي مخاطب نبوغ ويژه اي در خود نهفته دارد.نميدانم ديدن دوباره آنجلينا جولي در حال تير اندازي ، پريدن ، تعقيب و گريزهاي پي در پي همراه با انفجار چقدر لذت بخش است؟ آنجلينا جولي در واقع در فيلم نقش يك جاسوس دو جانبه را دارد.

تقريبا مثل فيلم هاي قبلي اش آقا و خانم اسميت – لاراكرافت – مهاجم مقبره و تحت تعقيب !

فيلم salt تقريبا برگرفته از سريال ۲۴ است. فيلم در گردابي از صحنه هاي اكشن غرق شده و فرصت پلك زدن را هم به ما نميدهد! آنجلينا جولي با بازي كردن در اين فيلم و فيلم هاي قبلي اش خود نشان داده كه او يک جيمز باند مؤنث است.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا